آیا ادارات مشهد پنجشنبه (۳ خرداد ۱۴۰۳) تعطیل می‌شود؟ تعطیلی مدارس مشهد و خراسان رضوی از فردا تا پنجشنبه (۳ خرداد ۱۴۰۳) حاجی بگلو: مجلس می‌بایست نسبت به توقف یا تمدید شورا‌ها اعلام نظر کند در فراق خادم‌الرضا(ع) | حضور گسترده مردم مشهد در مراسم بزرگداشت شهید رئیسی در میدان بسیج مشهد + فیلم خدمات‌رسانی رایگان مترو و اتوبوس در روز تشییع پیکر رئیس جمهور در مشهد یکی از معابر اصلی یا میادین شهر مشهد به نام خادم‌الرضا(ع)، «سیدابراهیم رئیسی» نام‌گذاری می‌شود مشهدی‌ها در فراق خادم‌الرضا (ع) و یارانش گردهم می‌آیند (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشهد سوگوار خادم الرضا (ع) شد + عکس اعمال قانون ۱۳۳۱ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۵۲ نفر درتصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) جشن بزرگ امام رضایی‌ها در مشهد لغو شد (۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) شهروند خبرنگار | گلایه برخی شهروندان از سرویس دهی خطوط اتوبوسرانی در محله رسالت مشهد + پاسخ تسلیت شورای اسلامی شهر مشهد در پی شهادت رئیس جمهور و هیات همراه تسلیت شهردار مشهد در پی شهادت رئیس جمهور و هیات همراه سرویس‌دهی متروی مشهد تا ساعت ۲ بامداد (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) عملیات امدادونجات آتش‌نشانی مشهد در پی سیلاب روز گذشته | تماس با ۱۲۵ در شنبه پرحادثه مشهد رکورد زد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازدید میدانی معاون‌اول رئیس‌جمهور از مناطق سیل‌زده مشهد | قدردانی از حضور شبانه‌روزی و خدمت‌رسانی دستگاه‌های دولتی، امدادی و جهادی هوای کلانشهر مشهد امروز «پاک» است (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) تمامی معابر شهری مشهد باز است (۳٠ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم پیامد‌های بارندگی بی‌سابقه مشهد در روز شنبه (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشهد بوی میوه می‌دهد
سرخط خبرها

برنامه‌های شهرداری مشهد برای دهه فجر ۱۴۰۰ | از «جُنگ انقلاب» تا «رادیو انقلاب»

  • کد خبر: ۹۷۷۱۷
  • ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲
برنامه‌های شهرداری مشهد برای دهه فجر ۱۴۰۰ | از «جُنگ انقلاب» تا «رادیو انقلاب»
هم زمان با چهل وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و فرارسیدن ایام ا... دهه فجر، فضای اجتماعی فرهنگی مشهدالرضا (ع)، جهان شهر برکت و کرامت، رنگ و بوی دیگری به خود گرفته است.

لاله سادات کوثری | شهرآرانیوز؛ هم زمان با چهل وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و فرارسیدن ایام ا... دهه فجر، فضای اجتماعی فرهنگی مشهدالرضا (ع)، جهان شهر برکت و کرامت، رنگ و بوی دیگری به خود گرفته است.

فضاآرایی و فضاسازی شهری در همه میادین و معابر اصلی شهر، اجرای بیش از ۳۰۰ هزار متر ریسه بندی، استقرار ۲۰۰ استرابورد و ۷۰ بیلبورد شهری برای اکران‌های موضوعی انقلاب اسلامی و نیز افزایش غنای محتوایی ویژه برنامه‌های دهه فجر امسال از مهم‌ترین نقاط درخور تأمل برنامه‌های سالروز پیروزی انقلاب اسلامی سال ۱۴۰۰ در مشهد است و ساعت ۹ امروز هم زمان با برگزاری ویژه برنامه ورود تاریخی امام خمینی (ره) به کشور، برنامه‌های فرهنگی دهه فجر شهرداری به صورت رسمی آغاز خواهد شد.

در این باره معاون فرهنگی وهنری سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد در گفتگو با خبرنگار ما و با اشاره به جزئیات برنامه‌های دهه فجر شهرداری مشهد گفت: ویژه برنامه ۱۲ بهمن و گرامیداشت ورود امام خمینی (ره) به کشور و آغاز دهه فجر، امروز ساعت ۹ در عرصه میدان شهدای مشهد برگزار می‌شود. در این مراسم گروه سرود ۱۳۵۷ نفری دانش آموزان مناطق آموزش وپرورش مشهد اجرای زنده خواهد داشت و استاندار خراسان رضوی نیز سخنران اصلی مراسم است.

یوسف اسماعیل زاده با تأکید بر فضاآرایی گسترده در شهر مشهد برای دهه فجر، ادامه داد: برای دهه فجر امسال بیش از ۳۰۰ هزار متر ریسه بندی به عنوان فضاآرایی در شهر اجرا شده و ۲۰۰ سازه استرابوردی و ۷۰ سازه بیلبوردی نیز در شهر به نمایش درآمده است. محور همه فضاآرایی‌های شهری در بیرق‌های ستونی شهر و... پرچم مقدس جمهوری اسلامی است.

وی در ادامه بیان کرد: مهم‌ترین موضوع‌هایی که در اکران‌های شهری قرار است در شهر نصب شود، ایران مقتدر با محوریت سپهبد شهید سلیمانی، امام خمینی (ره) و شهدا خواهد بود.

جُنگ انقلاب؛ هرشب در فرهنگ سرای امربه معروف

اسماعیل زاده با اشاره به فعالیت فرهنگ سرا‌های شهرداری در ایام ا... دهه فجر، گفت: از دیشب برنامه «جُنگ انقلاب» در فرهنگ سرای امربه معروف برگزار شده است و هرشب میزبان شهروندان و خانواده‌های مشهدی هستیم.

علاوه بر این، اجرای سرود و نوا‌های انقلابی به صورت زنده در خیابان‌های مشهد برنامه ریزی شده است و در انتها منتخبان با داوری مردم معرفی می‌شوند.

«رادیو انقلاب» در اتوبوس‌های مشهد

معاون فرهنگی وهنری سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد در ادامه افزود: بازدید دانش آموزان از مجموعه «معراج شهدا» در قالب تور بازدید دانش آموزی، پاتوق سرود انقلاب اسلامی در ۸ نقطه محوری شهر، فضاآرایی و آذین بندی میادین و خیابان‌های اصلی شهر، رونمایی از دیوارنگاره‌ای به مناسبت روز هوانیروز و اجرای «جُنگ» در فرهنگ سرا‌ها با رعایت موازین بهداشتی از دیگر برنامه‌های شهرداری مشهد در دهه فجر سال ۱۴۰۰ است.

اسماعیل زاده با بیان اینکه امسال دانش آموزان نقش فعال تری در برنامه‌های شهرداری دارند، ادامه داد: دانش آموزان امسال در قالب جشنواره «ایران ما» در ۳ بخش تهیه کلیپ صوتی، کلیپ تصویری و دست سازه‌های راهپیمایی ۲۲ بهمن در برنامه‌های دهه فجر مشارکت خواهند کرد و جشنواره تئاتر دانش آموزی هم با موضوع دستاورد‌های انقلاب اسلامی ایران برای آن‌ها برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر فراگیری و گستردگی بیشتر برنامه‌های دهه فجر سال ۱۴۰۰ در مقایسه با پارسال، بیان کرد: در موضوع راهپیمایی ۲۲ بهمن هر آنچه ستاد مقابله با کرونا مصوب کند، ملاک عمل است، اما اکنون برنامه ما برگزاری راهپیمایی است و اقدامات مرتبط با آن در حال پیگیری است.

مشهد در شب ۲۲ بهمن نورافشانی می‌شود و هم زمان با بانگ ا... اکبر در ۱۳ منطقه مختلف شهر اجرای سرود‌های انقلابی برنامه ریزی شده است. همچنین قرار است از ۳ عنوان کتاب در جوار مزار شهدا و در بوستان آلاله‌ها رونمایی شود.

مسابقات ورزشی برای کارکنان شهرداری

سرپرست معاونت سلامت و تربیت بدنی سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد نیز گفت: برنامه‌های ورزشی ویژه کارکنان شهرداری مشهد به مناسبت گرامیداشت دهه فجر برگزار می‌شود.

حسین غیاثی افزود: به مناسبت چهل وسومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، برنامه‌های ورزشی ویژه کارکنان در قالب مسابقات والیبال، فوتسال، قوی‌ترین مردان و مچ اندازی ویژه آقایان و مسابقات بولینگ، تنیس روی میز و بدمینتون ویژه بانوان و آقایان برگزار می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->